Definició de música

La música és física del so aplicada, operada des de la teoria de la informació. Aquesta informació s'entén com a un conjunt d'elements discrets (sons, afinacions de sons, harmònics, relacions de fase, equalitzacions...) que són percebuts com a estímuls pel nostre cervell, i que en si mateixos estan desposseïts de contingut semàntic. Així, en parlar d'estils musicals crec que és molt més correcte parlar de sistemes, subsistemes o conjunts de sistemes formats per sons discrets, més que de llenguatges. I compondre no és sinó generar noves seqüències d'ones.

dilluns, de gener 30, 2017

American Doom

Trump porta només deu dies com a president dels EUA i ja ha horroritzat a tot el món amb mesures que només poden dur el caos. En què pensaven els que el van votar? A sobre, corren rumors sobre irregularitats a les eleccions de novembre passat. Hi haurà tercera guerra mundial? Hi haurà món d'aquí a quatre anys?

*****

Passo gana. Quasi no puc menjar, gentilesa d'una doctora que m'ho va prohibir quasi tot. La meva opinió de la professió mèdica ha passat a ser molt baixa. El pitjor és que m'aprimaré.

*****

I no tinc un duro. I he d'acabar de pagar el Vox. Estic molt nerviós.

*****

Dissabte 28 vaig tocar al concert dels 10 anys de The Missing Leech. No la meva millor actuació, però tots els demés ho van fer de faula, i va ser una gran nit plena de moments intensos. I sempre recordaré a en Maule demanant-me la Strato XII i tocant en plan sitar a "Unicorns psicodèlics". Genial. Gràcies també al propi Maurici per tot el que ha fet i fa pel sotabosc. Sempre serà un dels grans.

*****

Enllaço l'entrevista de El Periódico: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/entre-tots/no-vull-ser-europa-contra-persones-lluis-paloma-5756070 Merci! Miraré de ser-hi conseqüent.

*****

Encantat amb la "conferència Puigdemont" a Brusel·les. Decebut amb Santi Vidal pel seu poc rigor. Almenys hi ha remor que no haurem d'esperar al setembre. Millor, ja no puc aguantar més el mal rotllo franquista.

*****

I wanna write...

*****

... Gretsch (dream) G5422G-12 (dream) Electromatic (dream)...